Regler for bestilling og refusjon av billetter

  • VED BESTILLING AV FLERE BILLETTER (for foreninger, lag eller bedrifter): Du må oppgi navn og kontaktinformasjon til hver enkelt konferansedeltager ved påmelding. Hvis dere ikke vet hvem som skal delta, skriver dere navnet på klubben, fagforeningen eller bedrift under deltakerinformasjon, og sender informasjon om deltagere i etterkant til konferanse@manifest.no
  • BILLETTER: Den som bestiller mottar billett(er) (inngangsbevis) på e-post etter at du har betalt. Du får også mulighet til å laste ned billettene og lagre de. Dersom du har behov for å få tilsendt billetten på nytt, ta kontakt på konferanse@manifest.no
  • ENDRING AV DELTAKERE: For endring av navn på bestilte billetter, kontakt oss på: konferanse@manifest.no. Oppgi navn på opprinnelig deltaker og kontaktinformasjon til ny deltaker. Dere står fritt til å omdisponere billetter (bytte internt), så lenge gyldig billett kan framvises ved inngang.
  • REFUSJONSREGLER: Manifest Tankesmie refunderer betalte billetter inntil 21 dager før arrangementsstart. Etter dette vil det ikke være mulig å få refundert deltageravgiften.
  • BETALING OG FAKTURA: Vi anbefaler bruk av kort for betaling.Ved bruk av faktura tilkommer det et faktura-gebyr. Fakturakrav overtas av SVEA finans, og betales direkte til SVEA. SVEA vil gjennomføre en kredittsjekk ved bestilling.
  • SAMTYKKE: Ved å melde deg på Manifestkonferansen samtykker du til følgende: «Jeg samtykker å bli kontaktet per e-post, telefon og SMS for informasjon om kommende Manifestarrangement og støtte til Manifest sitt prosjekt.»